🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی غلامحسین یزدانی"شاهد
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

به "شاهد"میدهی الهام چون درذهن می ایی
به پیچ وتاب می افتم قلم دررقص می اید

چندیست به تشویق برادرم محمدیزدانی "جوینده"ترغیب شدم
گاه گاهی دستی به قلم ببرم

به قول خواجه شیراز
تاچه قبول افتدو چه درنظراید

آخرین اشعار غلامحسین یزدانی"شاهد

عشق

غلامحسین یزدانی"شاهد 23 دی 1400

 

بر سقف دلم تو را ستون می بینم

رباعی

خوانش: 295

سپاس: 15

تعداد نظر: 19

تعداد نقد: 3

عشق

غلامحسین یزدانی"شاهد 05 دی 1400

 

ساده هستی بیستی من هم همینطور

غزل

خوانش: 321

سپاس: 12

تعداد نظر: 23