🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار نوید کدخدا
نوید کدخدا

شیطان

نوید کدخدا 16 اردیبهشت 1401

 

دوباره همان کوچه، همان خیابان است

خوانش: 182

سپاس: 0

نوید کدخدا

خسته

نوید کدخدا 10 اردیبهشت 1401

 

دلم چقدر خسته است از وفاداری

غزل

خوانش: 181

سپاس: 1