🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خسته

(ثبت: 247395) اردیبهشت 10, 1401 

 

دلم چقدر خسته است از وفاداری
خسته از این ریا کردن های تکراری

پرهیز می کنم از هر آنچه اینجا هست
بریده ام دگر دل از آدم های اطواری

رسوا اگر شود عاشق بهتر از هیچ است
هر جا روم ردیست از ترس و انکاری

فریاد می زنم به گوش جهان یاد عشقم را
خوشم بر عکس همه من به اقراری

تنها شدن چقدر عجیب شیرین است
رفته اند ز من همه و پوچم انگاری

خواستم که بمانم باز بر همان رسم و رسوم
گفتم به خود بین این نامردان مگر بیکاری

فریاد دوباره زدند به صف شدند مغضوبان
دوباره همان لبخند و بوسه ی اجباری

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا