🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علی بهشتی‌وند
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

می‌نویسم، پژوهش می‌کنم، گاهی شعر می‌گویم و بی‌گاه خلوت با او...

آخرین اشعار علی بهشتی‌وند

بهانه‌ی نگاه

علی بهشتی‌وند 26 خرداد 1402

«بهانه‌ی نگاه»

به بهانه‌ی نگاهت دل من روانه می‌شد

غزل

خوانش: 168

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

«آغاز با خود»

علی بهشتی‌وند 16 شهریور 1401

«آغاز با خود»

پیاپی، روز یا شب در شلوغی‌ها هیاهوها

غزل

خوانش: 155

سپاس: 3

تعداد نظر: 7

«مادر در خواب»

علی بهشتی‌وند 13 شهریور 1401

 

گریه‌هایت را به‌خاطر دارم و جای تو خالی‌ست

غزل

خوانش: 140

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

دوری

علی بهشتی‌وند 20 مرداد 1401

 

دلم گرفته بین‌الحرمین کمی قدم بزنم

غزل

خوانش: 175

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

«فتح خود»

علی بهشتی‌وند 19 مرداد 1401

 

هزار راه طی کنم در رکود بنشینم

غزل

خوانش: 170

سپاس: 3

تعداد نظر: 2