🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 «فتح خود»

(ثبت: 249941) مرداد 19, 1401 
«فتح خود»

 

هزار راه طی کنم در رکود بنشینم
مدام آه بشنوم در جمود بنشینم

چقدر سایه بمانم برای دوران‌ها
بدون پنجره‌ها با قیود بنشینم

چه می‌شود که شباشب در اوج تاریکی
به‌جای خفتن شب در سجود بنشینم

چه می‌شود که صبح در هجوم رسوایی
فقط به حرف دلم در شنود بنشینم

پیاده شوم دمی از قطار حیرت‌ها
کمی برای خودم در فرود بنشینم

به نور وجودم بدون هر حکمی
به‌پای آینه من با دُرود بنشینم

سفر کنم به درونم به قلۀ عشق
برای فتح خودم در صعود بنشینم

چقدر نم‌نم باران چقدر تازه ‌شدن
میان‌بُری به خدا، با سرود بنشینم

چقدر لذت و ذوق و، چقدر نور و سرور
برای لحظۀ دیدار تا شهود بنشینم.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 19, 1401

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌹🌹🌹

    • علی بهشتی وند

      مرداد 19, 1401

      درودها بر شما بانوی بزرگوار.
      نگاهتان زیباست.
      سپاس از شما.🙏🌹🌹🌷🌷🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا