🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد خیاط
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

شعر طنز تلخ می نویسم
بیشتر رباعی

آخرین اشعار محمد خیاط

سفره ندبه

محمد خیاط 29 اسفند 1401

 

هر جمعه به تو عرض ارادت کردیم

رباعی

خوانش: 105

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 2