🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی شايان دهكردي
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار شايان دهكردي

ياران از كواكب

شايان دهكردي 11 فروردین 1402

 

دوش ياران از كواكب حرفها با من زدند. بانگ عشق و عاشقى برگوش قلب من زدند

خوانش: 74

سپاس: 0

تعداد نظر: 4

مهتاب

شايان دهكردي 10 فروردین 1402

 

خالقا در عمق تاريكى همه مهتابمى

سایر

خوانش: 114

سپاس: 0

عشق

شايان دهكردي 09 فروردین 1402

 

گهگدار از عشق صحبت ميكنم

مثنوی

خوانش: 115

سپاس: 3

تعداد نظر: 7