🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ياران از كواكب

(ثبت: 257773) فروردین 11, 1402 

 

دوش ياران از كواكب حرفها با من زدند. بانگ عشق و عاشقى برگوش قلب من زدند
سمت من گفتند بعد اينهمه وقت و زمان. نيست حالا نوبت شكر خداي بي كران
گفتم آنها را كه من يك بنده بيچاره ام. نيست خالق در پى شكر حقير و ناقصم
خالق ما هست بى يار و شريك و بى نياز. نيست حتى در ميان ما و او يك ذره راز
او كه ميداند همه سر و نهان قلب من. پس چرا داريد بر رفتار من زنهار ظن؟
شكر خالق نيست تنها صحبت و ذكر و حديث. شكر خالق هست تنها در سلوك خوي خويش
با كمك كردن به مردم شكر خالق ميكنى. با پليدى و خسيسى كفر بر پا ميكني
جاى بنشستن كنار مسجد و در خانقاه. لحظه اي تنها به سمت آسمانها كن نگاه
بار ها در روز و در شب تو خدا را ديده اى. دقتت كافى نبوده ليك او را ديده اي
گر خدايت را نديدى كور بودى جان من. اندكى فكرت بكن بر پند هاى شعر من

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 11, 1402

    سلام

    در پناه خدا 🌱🌷🌷🌷🌷🌷🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 11, 1402

    سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا