🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محسن کاویانی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار محسن کاویانی

بچه سید نشدم دست خودم نیست ولی…

محسن کاویانی 26 آذر 1402

تقدیم به حضرت فاطمه الزهرا (س)

.

غزل

خوانش: 93

سپاس: 4

و خدایی که به شدت کافیست

محسن کاویانی 03 اردیبهشت 1402

 

در جهانی که همه مُدعی اند

چهارپاره

خوانش: 618

سپاس: 4

اینک شما و وحشت دنیای بی علی …

محسن کاویانی 20 فروردین 1402

به مناسبت شب شهادت

شاه مردان ، مولای خوبان

غزل

خوانش: 170

سپاس: 4