🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیرحسین بادنوا
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار امیرحسین بادنوا

سراغت را کجا گیرم

امیرحسین بادنوا 12 تیر 1402

 

من اینجا سخت دلگیرم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 392

سپاس: 1

تعداد نظر: 2