🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سراغت را کجا گیرم

(ثبت: 261552) تیر 12, 1402 

 

من اینجا سخت دلگیرم
منم آشفته ای کز این جهان بی وفا سیرم

کجا رفتی سراغت را کجا باید بگیرم من
در این تاریک دار بی وفایی ها
کجایی تو

من از دلتنگی و دلواپسی ها مَملوَم ای بی وفای من
من از بدمستی و بدعهدی و بد رسمی دوران ملولم بی وفای من

تو من را در تب و تاب تب عشقت رها کردی و دل کندی
سراغت را کجا گیرم
من اینجا سخت دلگیرم

نفس هایم درون سینه ام محبوس و غم هایم میان قلب بیمارم شده خرمن
و اشک هایم
اشک های پشت پلک من شبیه سیلی از آتش خروشانند و بی طاقت
و بغض در گلویم
کز غم و اندوه بی پایان عشقت چون هجوم آرزوهای تباهم می کند فریاد

من اینجا با خود دیوانه ام خصمانه درگیرم
عزیزم بی تو میمیرم
من اینجا زخمی سیل نگاه و خیل آه و میل بر بادم
بدون تو غمین ناله‌ های سخت هر کابوس شبگیرم
من اینجا سخت دلگیرم

 

امیرحسین بادنوا

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 12, 1402

    سلام و درود و خیر مقدم

  2. مجید قلیچ خانی

    تیر 12, 1402

    درود
    و دستمریزاد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا