🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مریم عادلی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: دلفان
بیوگرافی:

اهل لرستان هستم ومتولد شهرستان چگنی
متاهل وساکن شهرستان دلفان که شهر سکونتم راچون زادگاهم دوست دارم
به شعر وهنر علاقه ی وافری دارم
طبیعت رادوست دارم وشعرهایم الهام از طبیعت وطبع طبیعت دوست مادرم بود وهست...
وپندهای شیرین پدر...
مادرم برگ گُلی بود که دوش بادخزان پرپرکرد
و پدر گنجینه ای نایاب که دست بی رحم فلک انداخت شکست

معلم هستم وبه شغلم عشق می ورزم

دفتراشعاری که تاکنون از بنده منتشر شده
شعر وشعور،پرواز بربال شعر،برکه وسراب ،بال های فرشته ونگین لحظات می باشد

آخرین اشعار مریم عادلی

آسمان تاریک است

مریم عادلی 11 خرداد 1403

 

آسمان تاریک است

سایر

خوانش: 42

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

آمده بودی

مریم عادلی 10 خرداد 1403

 

شباهنگام که می زدتیشه، غم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 52

سپاس: 3

تعداد نظر: 1