🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سیروس کامجو موحد
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار سیروس کامجو موحد

رنج نامه

سیروس کامجو موحد 01 اردیبهشت 1395

  پروردگارا جوانی در رضالت بگذاشتیم

فهم خود را در جهالت بگذاشتیم

سپید

خوانش: 392

سپاس: 5

تعداد نظر: 5