🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنج نامه

(ثبت: 1287) اردیبهشت 1, 1395 

  پروردگارا جوانی در رضالت بگذاشتیم

فهم خود را در جهالت بگذاشتیم

عترت و کتابش گرفتند زما

زین سبب پا در ره رضالت بگذاشتیم

هر چه دیدم از بزرگان پیش 

حکمتش را بر کیاثت بگذاشتیم

آب شرب را مشروب گاو وخر کرده اند

بحر آبی تکه نانی بنای ریاضت بگذاشتیم

پای دین ایستادیم بی آب و نان

نام کار خود را صلابت بگذاشتیم

دختران بی عفت پسرها در پی کار بد

دست بر صورت از خجالت بگذاشتیم

قرآن به دست ذکرت به لب عبایش به دوش

کا راینان را خیانت در دیانت بگذاشتیم

نسل سوم از برای دین دم نزد

ور نه سیاستش نام کثافت بگذاشتیم

کمر بر قتل دین و ایمان بسته اند

فعل را بر آنان نصیحت بگذاشتیم

پند و اندرز بر کور دلان سودی نبود

چاره را در شهادت بگذاشتیم

تا که دیدند مردان و زنان کا ر زار

دست در دست هم با صداقت بگذاشتیم

تیر و ترکش بر جان ما آمد فرود

مَرهَم زخم را بر قیامت بگذاشتیم

                                                                                                 آذر 1388

نظرها
  1. مينا امينی

    اردیبهشت 2, 1395

    درودها 

    به جمع شعر پاکی ها خوش اومدید 

    روزتون مبارک 

    مانا باشید و موفق

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 2, 1395

    سلام دوست عزیز

    خیر مقدم

    عیدتان مبارک

    رذالت

    کیاست

    این دو  کلمه را  در دلنوشته ی خود  اشتباه تایپ فرموده اید

    درستش را برایتان ارسال تا ویرایش فرمایید.

    در پناه خدا شاد زی……………………………………………………………….

  3. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 2, 1395

    عرض سلام و خیر مقـــــــــــــــدم 

    عیدتان مبارک 

    پایدار باشید 

  4. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 3, 1395

    سلام بزرگوار

    خیر مقدم عرض می کنم.به خانۀ پاکان خوش آمدید

    بسیار زیبا بود

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا