🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیر جلالی
تاریخ تولد: 13441002
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:
آخرین اشعار امیر جلالی

ایوان بی مهتاب

امیر جلالی 07 خرداد 1397

در عمیق ترین زخم این پیکر

بدنبال گناه ناکرده می گردم

سپید

خوانش: 318

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

خاتون

امیر جلالی 20 تیر 1395

مهر   کرده ام   دهانم   را   

چشمه   چشمهایم   را    پر    از    خاک

سپید

خوانش: 349

سپاس: 8

تعداد نظر: 12