🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مینو امینی
تاریخ تولد: 13670711
جنسیت: مرد
شهر: کاشان
بیوگرافی:
آخرین اشعار مینو امینی

عشق گمشده

مینو امینی 06 آبان 1394

بازم اومدم، التماست کنم
بازم اومدم،تکیه گاهم بشی
بازم اومدم ،از سر عاشقی
شریک غم و بغض و آهم بشی

بیا از خودت نا امیدم نکن
منو با منه خسته تنها نذار
که از غیر تو دل بریدم خدا
منو،تو گذشته نبر….جا نزار

رباعی

خوانش: 877

سپاس: 6

تعداد نظر: 13

تعداد نقد: 2