🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار معصومه عبدالهی

دوباره پای پیاده

ستون ستون تا عشـــــــــــــق

سپید

خوانش: 452

سپاس: 6

تعداد نظر: 11

عجیب نیست…

در شهری که دهان مردمش باز است برای گوش به گوش کردن شنیده هایشان،

سپید

خوانش: 855

سپاس: 6

تعداد نظر: 14

خزان راببین

تن پوش طلایی درختان را، با تار و پود زمین گره میزند تا در عبورم… خش خش برگها سکوت سنگین دشت را در هم بشکند و مرا از ژرفای خیالت بیرون بکشد.

سایر

خوانش: 491

سپاس: 7

تعداد نظر: 12

بدون دوست، چه گویم چه باز خواهد شد؟

سرشکِ نیمه ی شبها مجاز خواهد شد

مسمط

خوانش: 751

سپاس: 13

تعداد نظر: 24

بعد از تو دیگر مونسی قلبم نمی خواهد

قلب شکسته میزبان غم نمی خواهد

خوانش: 817

سپاس: 13

تعداد نظر: 23

حافظ گنجینه ی علم الهــــــــی مصطفی ست

دور گرداننده از ننگ و تباهی مصطفی ست

غزل مثنوی

خوانش: 860

سپاس: 10

تعداد نظر: 21

خدایا

دل من سخت گرفتار کسی هست

خوانش: 1143

سپاس: 8

تعداد نظر: 15

تعداد نقد: 1