🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 "خاتم الانبیا"

(ثبت: 451) دی 8, 1394 

حافظ گنجینه ی علم الهــــــــی مصطفی ست

دور گرداننده از ننگ و تباهی مصطفی ست

آخـــــــرین هادی به سوی معدن جود و سخا

رهنمای ما به درگاه الهــــــــی مصطفی ست

اوست تاج الاولیـــــــــاء و تالی آیات وحــی

برترین خلق و امیر هر سپاهی مصطفی ست

بر خدا نزدیک و حجت بر تمام خلـــق اوست

منجی کل بشر از هر سیاهــــی مصطفی ست

ناشر است و حاکم است و حامل وحـــی خدا

آخر هر ناله و افغان و آهـــــی مصطفی ست

در بهـــــار سال عام الفیل مولودی رسیـــــــد

خود مبارک مقدمش،لایق به شاهی مصطفی ست

در زمیــن و آسمان والاترین انسان بــــــــود

ابتدا و انتهای هر نگاهـــــــــی مصطفی ست

قاسمی، را بر بهشت و دوزخ است در روز حشـر

بی شک این قاسم همان شمس الهی مصطفی ست

اســـوه ی پاک و نمونه در زمین و آسمــــــان

برترین انسان بخواهی یا نخواهی مصطفی ست