🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فاطمه قربانپور

خاطرات

یادحرفای قشنگت مثله یه داغه میدونی؟

بحر طویل

خوانش: 657

سپاس: 13

تعداد نظر: 26

باسلام خدمت اعضای محترم سایت

من به تازگی شروع به شعرگفتن کردم ممنون میشم اگه تواین راه کمکم کنین

بحر طویل

خوانش: 430

سپاس: 13

تعداد نظر: 31