🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فاطمه قربانپور
تاریخ تولد: 13731111
جنسیت: زن
شهر: کاشان
بیوگرافی: فاطمه قربانپور اهل کاشان ۲۲ ساله
آخرین اشعار فاطمه قربانپور

خاطرات

فاطمه قربانپور 01 اسفند 1395

خاطرات

یادحرفای قشنگت مثله یه داغه میدونی؟

بحر طویل

خوانش: 657

سپاس: 13

تعداد نظر: 26

پدر

فاطمه قربانپور 29 بهمن 1395

باسلام خدمت اعضای محترم سایت

من به تازگی شروع به شعرگفتن کردم ممنون میشم اگه تواین راه کمکم کنین

بحر طویل

خوانش: 429

سپاس: 13

تعداد نظر: 31