🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی عبدل وهاب (خزان)
تاریخ تولد: 13430403
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار عبدل وهاب (خزان)

ناله عشق

عبدل وهاب (خزان) 25 اسفند 1395

بی خبر رفتی دلا ، از من چرا؟

قصه ی پُر غصه ی رفتن چرا؟

بحر طویل

خوانش: 423

سپاس: 3

تعداد نظر: 8