🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی هادی نژادهاشمی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار هادی نژادهاشمی

نوع نگاه من به تو اصلا هوس نبود

هادی نژادهاشمی 14 آبان 1397

نوع نگاه من به تو اصلن هوس نبود

محرم تر از تو با دل من هیچ کس نبود

بحر طویل

خوانش: 232

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

غزل دوم

هادی نژادهاشمی 17 مرداد 1397

در سینه ی من جز غم بسیار کسی نیست

در شهر تو جز سایه و دیوار  کسی نیست

خوانش: 265

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

غزل اول

هادی نژادهاشمی 28 دی 1396

صدای نام تو

در ذهن واژه ها گم بود

بحر طویل

خوانش: 375

سپاس: 0