🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل دوم

(ثبت: 6410) مرداد 17, 1397 
غزل دوم

در سینه ی من جز غم بسیار کسی نیست

در شهر تو جز سایه و دیوار  کسی نیست

.

عـــــاشق شدنم  معنی آواره شدن داشت 

آواره تر _ااز _مرد_ گرفتار _کسی نیست

.

از _قهوه ی _چشم تو _غلط بود _سرودن

در کافه ی بی ذوق تو انگـــار کسی نیست

.

تنظیم نشد نبض من و شنبه ی بی توووو

جز جمعـــه در این مرد عزادارکسی نیست

.

سخت است که شــــاعر بشوی، دیر بفهمی

هم خانه ی تو جز غم و سیگار کسی نیست

.

هی _قــــافیه _بر پیرهنت _اشک_ بریزد 

دلتنگ بخـــــوانی:

که کسی یار کسی نیست????????

.

هادی نژادهاشمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهران اسدپور

    مرداد 17, 1397

    درود و دستمریزاد دوست گرانقدر …

    کسب فیض شد .

  2. اله یار خادمیان

    مرداد 18, 1397

       سلام و درودتان باد   احسن  تا همیشه سراینده باشی

  3. مرداد 18, 1397

    درود حضرت دوست . بسیار فاخر . بسیار عالی . دست مریزاد

  4. موسی عباسی مقدم

    مرداد 18, 1397

    سلام استاد بسیار زیبا بود

  5. رضا زمانیان قوژدی

    مرداد 18, 1397

    سلام و درود استاد نژاد هاشمی خوش ذوق

    جز تحسین و سپاس برازنده ی آثار فاخرتان نیست.

    مانا باشبد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا