🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوع نگاه من به تو اصلا هوس نبود

(ثبت: 7050) آبان 14, 1397 

نوع نگاه من به تو اصلن هوس نبود

محرم تر از تو با دل من هیچ کس نبود

.

آیــــــا برای روشنی مُــدعای من 

افتادنم به سجده برای  تو بس نبود ؟؟

.

تا پرسه های چشم تو در اشکهای من 

این مرد جز برابر تو ملتمس نبود

.

کوه ِ پر از غرور  و وقاری که هیچ وقت 

چیزی جهان برای دلش جز قفس نبود

.

جز با حضور تو دل من زیر و رو نشد 

با من به غیر ِ تو احدی هم نفس نبود

.

روزی که پا به جاده ی عشقت گذاشتم 

هرگز هوای شهر تو اینقدر پس نبود 

.

پنداشتم که عشق تو یک عشق ماندنی است

اما نگو که جز هیجانی عبث نبود 

.

آن کس که سخت در دل تنگم نفوذ کرد 

وقتی صدا زدم که به دادم برس نبود

.

اما بدان همیشه بدان آن دلی که من 

بر عشق بی هوای تو بستم هوس نبود.

.هادی نژادهاشمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):