🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مینارسولی
تاریخ تولد: 13710206
جنسیت: زن
شهر: کرج
بیوگرافی:
آخرین اشعار مینارسولی

هرکه باشم,هرجا که باشم(مادر)

مینارسولی 02 شهریور 1397

نگاهت از سحر تا به شب میکنم

نگاهت را باز نگاهی و تب میکنم

خوانش: 420

سپاس: 1

تعداد نظر: 16

سیگار

مینارسولی 29 مرداد 1397

فراموش کردنت ….

همانند ترک سیگار پیرمردی است

سپید

خوانش: 329

سپاس: 5

تعداد نظر: 8