🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیگار

(ثبت: 6477) مرداد 29, 1397 
سیگار

فراموش کردنت ….

همانند ترک سیگار پیرمردی است

 در آغوش مرگ  …

امروز …

فردا…

# مینا رسولی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. مدیر سایت

    مرداد 30, 1397

    سلام خانم رسولی

    به سایت پاک خوش آمده و خیر مقدم عرض  می کنم 

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 

    • مینارسولی

      مرداد 30, 1397

      سلام

      ممنون از لطف و

      خوش امد گوییتان

      ماندگار بمانید به نیکنامی

  2. Z .M

    مرداد 30, 1397

    درود مینا جان دوست عزیزم

    به سایت وزین شعر پاک خوش

    اومدی

    بسیار زیبا و عالی

    دستمریزاد

    در پناه حق

    • مینارسولی

      مرداد 30, 1397

      سلام زهرای عزیز و مهربانم

      ممنون از محبت و لطفت

      ماندگار باشی و نیکنام

  3. رضا زمانیان قوژدی

    مرداد 31, 1397

    سلام و درود بانو رسولی بزرگمهر

    بنوبه خودم خدمت شما عرض خیر مقدم دارم.

    انصافا تشبیه زیبایی بکار بردید…بکر و دلنشین

    • مینارسولی

      مرداد 31, 1397

      عرض سلام و ادب جناب اقای زمانیان عزیز

      ممنون از لطف شما

      و سپاس از حضور گرمتان

  4. فرزاد امین اجلاسی

    شهریور 1, 1397

    درودها

    روشن و بکر و با طراوات

    • مینارسولی

      شهریور 1, 1397

      سلام وعرض ادب جناب اقای امین اجلاسی بزرگوار

      سپاس از حضور گرمتان و نگاه پر مهرتان

      ماندگارباشید و نیکنام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا