🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهد تلخ

(ثبت: 209619) اردیبهشت 14, 1398 

دل بریده ام از راویان شیرین سخن !
در سرزمین دروغهای دیم
غوره های صبر
حلوا نمی شوند

و دستهای آرزو
تنها تشنگی درو می کنند …

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 14, 1398

    سلام و عرض ادب محضرتان بانو سرحدی گرامی

    صبه اول وقت از شعر زیبایتان بهره مند شدم و لذت بردم

    زیبا سرودید

    سر بلند باشید

    درود هااااااااااا🌺🌺🌺🌺🍃💐💐💐🌿🌿

  2. درود بر شما🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 16, 1398

    سلام و درود

    کوتاهی زیبا
    و.بیان حقیقتی محض
    آقرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  4. عالی بود
    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا