🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی کمال حسینیان
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار کمال حسینیان

پشتِ چشم ابر ها، مهتاب می بارد هنوز

کمال حسینیان 23 مهر 1394

پشت چشم ابرها ،مهتاب می بارد هنوز
قطره قطره از غمش، سیماب می بارد هنوز

حجله گاهِ نوعروسی در تب داماد سوخت
اشک خونابش چنان سرخاب می بارد هنوز

بحر طویل

خوانش: 935

سپاس: 11

تعداد نظر: 20

تعداد نقد: 7