🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی ژیلا راسخ
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:

ساکن بلژیک هستم
Antwerpen

مجموعه ی آثارم عبارتند از:
کتاب کرشمه
گلبرگ
کمند
گیسو
گل سا
کتاب مشترک شاعران معاصر(شهرشعر)
رمان نسترن
داستان خانه ی حاج آقا
وکتاب اشعارنو و کلاسیک (کمین)که درحال چاپ می باشد
هم چنین مجموع داستانک های طنز وجدی (کفش های تابه تا)
تقریبا آماده چاپ می باشد

آخرین اشعار ژیلا راسخ

گاهی

ژیلا راسخ 23 آبان 1398

گاهی

گاهی بشین ،

خوانش: 257

سپاس: 5

تعداد نظر: 10

هذیان

ژیلا راسخ 22 آبان 1398

هذیان

روز در شب خواب و،

خوانش: 321

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

تار

ژیلا راسخ 20 آبان 1398

تار

آنکه آمد بر دف و،

خوانش: 269

سپاس: 3

تعداد نظر: 8

خسته

ژیلا راسخ 19 آبان 1398

(خسته)

خسته از این همه رفتن ،

خوانش: 273

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

دعا

ژیلا راسخ 18 آبان 1398

دعا

بی تو ای باغ گلم،

خوانش: 344

سپاس: 5

تعداد نظر: 9