🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گاهی

(ثبت: 218048) آبان 23, 1398 
گاهی

گاهی
گاهی بشین ،
کنار پنجره ی صبر
تماشای سوختنِ ،
خشک و تَر
گاهی بزن ،
به گوش دل نهیب
برای عمرِ رفته در ،
شکیب
گاهی صدا کن،
خودت را بلند
بی انعکاس چون و چند
گاهی قاضی کن ،
کلاه را
به بی گناهی ِّ گناه را
گاهی دعا ها را،
رج به رج
بباف برای بختِ ،
کج
گاهی به کوی عشق ،
سر بزن
تأمُلی و،
تلنگر دیگر بزن
گاهی ببوس ،
لبان واژه های سرخ
در قماری ،
که هرچه افتاده رُخ
گاهی بنوش،
شراب ِعشق را
لگد کن،
آئینه های دِق را
گاهی درون چاه اَدْهَمی و ،
حیرانی
بِبُر ز خویش و خودی و ،
هر که می دانی
گاهی بِتاز ،
یکّه تاز میدان ها
که می بَرد آن که تاخت ،
بر دنیا!

#ژیلاراسخ

 

 

 

نظرها 10 
  1. اسماعیل علیخانی

    آبان 23, 1398

    سلام و آفرین

  2. سپیده طالبی

    آبان 23, 1398

    درودها بانوی نازنین🌺

  3. علی معصومی

    آبان 23, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌺🌸
    🌹🌹🌹

  4. ولی اله بایبوردی

    آبان 23, 1398

    درودها

    🌸🌸🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸🌸

  5. 💐🌹

  6. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    بانو ژیلا راسخ
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا