🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خسته

(ثبت: 217797) آبان 19, 1398 
خسته

(خسته)
خسته از این همه رفتن ،
وَغروب
کی طلوع؟!
سایه ام،
سایه به سایه
مرا می پایَد
و من از حاشیه ی گِردِ زمان
حال فردای خودم می پرسم
ودر آن بی گذری
و چنین بُن بَستی
کوچه ها گریانند
وزمین،
خون آلود
وتن هرزه و کذب ِ افکار
خسته در خوابی دور
مرثیه می خواند
به نیاز
گاه گاه هم ،
به نماز
کمر پنجره ها می بندد!

#ژیلاراسخ

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    آبان 19, 1398

    این اثر از ابتدا لحنی اعتراضی دارد.
    البته خیلی خیلی زیبا و ماهرانه باورها و اعتقادات رایج را هم به چالش می کشد.
    گلایه در لایه به لایه این اثر منسجم مشهود است.
    زیبا بود نیز…
    درود بر شما

    • ژیلا راسخ

      آبان 19, 1398

      مرسی آقای امیرحلالی گرامی ،همیشه تحلیل شما متین وزیباست 🙏🏾💐🍃

  2. ولی اله بایبوردی

    آبان 19, 1398

    کوچه ها گریانند
    وزمین،
    خون آلود

    دلنمیراد

    پاینده باشید همچون مهر تابان

    🌸🌸🌺🌸🌸

    • ژیلا راسخ

      آبان 19, 1398

      تشکر گرامی شاعر🙏🏾💐🍃

  3. درود ها بانو راسخ
    بسیار زیبا سرود ه اید
    سر بلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ژیلا راسخ

      آبان 20, 1398

      ممنون ازخوانش شما🙏🏾🌹💐

  4. منکه متاسفانه نتوانستم ارتباط برقرار کنم، حسن ما این است که در این گونه مواقع حمل بر کودنی خودمان میکنیم نفهمیدن را🌸🌸

    • ژیلا راسخ

      آبان 20, 1398

      چی بگم متأسفم برای شعرم 😔🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا