🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین نوشته های فرحناز راسخ

‎تو الهی هستی. پس هرچه بر تو می‌گذرد فقط یک لحظه گذراست.

‎اگر لذت است آن را تماشا کن.

خوانش: 562

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

خدایا کاری کن که از چیزهای ارزشمند زندگی، جانم اولین چیزی باشد که از من می گیری

یعنی نکند قبل از اینکه جانم را بگیری، شرفم، انسانيتم، عدالتم، و….

خوانش: 2184

سپاس: 1