🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حمیدرضا مقیمی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار حمیدرضا مقیمی

فلسفه بی فلسفه

حمیدرضا مقیمی 24 آبان 1398

چی بگم از همه خوبیت چی بگم؟

تو شرابی

ترانه

خوانش: 360

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

دختر شاه پریون

حمیدرضا مقیمی 10 آبان 1398

دختر شاه پریون

مهمونه امشب خونه مون

ترانه

خوانش: 353

سپاس: 1

تعداد نظر: 2