🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی ملکه زمانپور
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار ملکه زمانپور

عزیزم دوستت دارم

ملکه زمانپور 07 خرداد 1400

 

ترا با یک بغل شادی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 205

سپاس: 2

تعداد نظر: 1