🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عزیزم دوستت دارم

(ثبت: 239404) خرداد 7, 1400 

 

ترا با یک بغل شادی
کنار برج دل دیدم
غزل خواندم
صدا دادی
نگا کردم
وفا دادی
برای با تو بودن
من دلی دادم
تو جان دادی
ترا تا آسمان عشق
به زیبایی یک خورشید
سرودم با غزل هایم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    خرداد 7, 1400

    💐🏵️💐🏵️💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا