🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار فرزانه سربندی
فرزانه سربندی

امید….

فرزانه سربندی 09 فروردین 1399

 

🌸🌸🌸امید 🌸🌸🌸

شعرنو-نیمایی

خوانش: 427

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

 

🤲🤲🤲رویای ما 🤲🤲🤲

خوانش: 260

سپاس: 1

تعداد نظر: 5