🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 امید….

(ثبت: 224520) فروردین 9, 1399 

 

🌸🌸🌸امید 🌸🌸🌸

ورقی تازه رقم خواهد خورد… زندگی رنگ عوض خواهد کرد… کوه اندوه فرو خواهد ریخت….
گل امید به باغ…
با غروری به بلندای شب ژانویه
خواهد رویید…
عطر نرگس به اتاق….
به درو پنجره خواهد پیچید….
می رسد روز عروسی ته کوچه ما….
این سر و دست درآن هلهله خواهد رقصید….
و دوباره لب این صورت خیس.. از ته حنجره خواهد خندید ۰۰۰۰
و دل غم زده و کوچک ما بی تردید ….
قدر این حادثه خواهد فهمید …F.S
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 9, 1399

    سلام

    نیمایی زیبایی ست

    در پناه خدا

    🌿👏👏👏👏🌿

    • فرزانه سربندی

      فروردین 9, 1399

      سلام وعرض ادب ….

      سپاس بیکران از حضور ارزشمندتان اسناد گرامی …🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  2. مینا یارعلی زاده

    فروردین 9, 1399

    زیبا و خوش آهنگ
    آفرین بانو👏👏🌹

    • فرزانه سربندی

      فروردین 10, 1399

      سلام وعرض ادب …..

      خوش آمدید به مهر …..

      زیبا خواندید…

      با احترام ….

      🌺🌺🌺🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 9, 1399

    درودتان
    خوش آمدید
    به امید روزهای بهتر🌹

    • فرزانه سربندی

      فروردین 10, 1399

      سلام وعرض ارادت …..

      سپاسگزار حضورارزشمندتان هستم….

      با احترام….

      🌹🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 12, 1399

      سلام و درود
      فرهیخته ی ارجمند!
      نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
      جناب طارق خراسانی،
      بابا طارق عزیز شعر فارسی
      در معرفی شاعران برتر معاصر
      و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
      می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
      سپاس،
      در خدمت تان هستیم در 👇
      http://sherepaak.com/227273/——-

  4. علی معصومی

    فروردین 9, 1399

    درود بر شما
    ◇◇◇◇

    بانو سربندی ارجمند
    عالی سروده اید
    ◇◇◇◇
    هر مژده ای که عطر بهاران کند بگو
    این سر زمین ز عطش ناله می زند

    🌺🌸🌺🌸🌸🌺🌸
    ▪︎▪︎▪︎¤¤¤▪︎▪︎▪︎

    • فرزانه سربندی

      فروردین 10, 1399

      سلام عرض ادب واحترام …..

      سپاس بیکران ار حضور ارزشمندتان ……

      باافتخار ..🌷🌷🌷🌷🌷

  5. محمد رضا درویش زاده

    فروردین 10, 1399

    👏👏👏عالی بود به وجد آمدم ممنون

    • فرزانه سربندی

      فروردین 11, 1399

      سپاسگزار حضور ارزشمندتان هستم ……

      با احترام….

      💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا