🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی وحید عیسوی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار وحید عیسوی

گمشده

وحید عیسوی 10 تیر 1399

 

شهر موهای تو گم کرده مرا در دل خویش

تک بیت

خوانش: 332

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

آنکه جانم را برای خنده هایش میدهم …

وحید عیسوی 26 فروردین 1399

 

آنکه جانم را برای خنده هایش میدهم

تک بیت

خوانش: 702

سپاس: 1

تعداد نظر: 5

بیا بانو بیا بنشین…

وحید عیسوی 21 فروردین 1399

 

ندارم هدیه ای در حد چشمانت جز این دل

خوانش: 1030

سپاس: 1

تعداد نظر: 3