🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آب وهوای دل من

(ثبت: 4552) مرداد 12, 1396 
آب وهوای دل من

 

32

 دل سنگم وآشفته مزاجم، خبَرَت هست؟ 

خشنود از آن باش مرا دل به بَرَت هست! 

اخبار تمامش شده از وصف هوایم!

آرامش این شهر،هوایم به سرت هست؟ 

آنقدر به سوی تو دویده نفسم رفت

از پای فتادم به رهت ، در نظرت هست؟

چهل بار دَرَت را به غزل کوفته ، شاید 

چهل تکه ی عشقت بشوم، باب دَرَت هست؟

هر روز سوالم شد و پاسخ نشنیدم

تا دل ببری از من عاشق، هنرَت هست؟!

فیروزه رادمنشی

96/4/17

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    مرداد 14, 1396

    درود بانو شعر زیبایی نوشته اید

    مشکل وزندر بعضی جاها دارید

    قافیه ها اگر رفع شوند خوبتر است

    موفق باشید

    با مهر

  2. طارق خراسانی

    مرداد 15, 1396

    سلام و درود بر دختر شاعرم

    شعر زیبایی ست

    آفرررررین

    در پناه خدا شاد زی

  3. مه ناز نصیرپور

    مرداد 15, 1396

    به به درود بر شما بانو

  4.  چه قدر تو عاشقانه می نویسی

     چه قد شعر و ترانه  می نویسی

     میون دفتر فیروزه یه عشق

     برایم صادقانه می نویسی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا