🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزو

(ثبت: 4634) مرداد 25, 1396 
آرزو

40
پشتِ پلکِ چشمِ بسته،ردّپای آرزو
روبروی چشم هایت جان فدای آرزو

ای دلی که عقل رادائم به بازی می دهی
اشک نوشیدی؟بفهمی،خونبهای آرزو!

آنکه روزی سرو بوده،بیدمجنون می شود
پیر می گردی،به جان بندی،بلای آرزو

هی فلک،اندی بیا باب دل مارقص کن
ما که رقاصه شدیم،درهر سرای آرزو

قصد کردم،قاصدک راهمچوقاصد سوی او
مقصدومقصود این قاصد،خدای آرزو

بشنو و رحمی بکن برما، توارحم راحمین
کشت مارا،ذره ذره،هرجفای آرزو!
#فیروزه_رادمنشی 
ساعت3:50بامداد
96/5/25

نظرها
  1. همایون فتاح

    شهریور 3, 1396

    باسلام واحترام سرکار خانم رادمنش بسیار زیبارقم زدید.قلمتان بر فزون باد 

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 9, 1396

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا