🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی فیروزه رادمنشی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: قزوين
بیوگرافی:
آخرین اشعار فیروزه رادمنشی

حمله ی قلبی

فیروزه رادمنشی 13 شهریور 1396

روزگاری سخت ازشعر وغزل،بیزاربودم

اهل خنده بودم وباحال خوش همکاربودم

خوانش: 440

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

عیدقربان

فیروزه رادمنشی 10 شهریور 1396

چون نوای عیدآمد،دردو غم ازیادرفت

غصه ای مهمان دل شد،عاقبت دلشادرفت

خوانش: 746

سپاس: 2

تعداد نظر: 8

خوانش: 2025

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

آرزو

فیروزه رادمنشی 25 مرداد 1396

40

پشتِ پلکِ چشمِ بسته،ردّپای آرزو

خوانش: 1102

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

ناچار

فیروزه رادمنشی 23 مرداد 1396

39 

مَن که دراینجا نشسته واژه بازی می کند

خوانش: 659

سپاس: 2

آخرین نوشته های ادبی فیروزه رادمنشی

کافه شعر

فیروزه رادمنشی 12 شهریور 1396

باسلام ودرود خدمت دوستان عزیز…

ازشما دعوت میکنم به کافه شعر بنده تشریف بیاورید…

خوانش: 211

سپاس: 2

تعداد نظر: 2