🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آتش ناباوری

(ثبت: 209547) اردیبهشت 9, 1398 

ســـرنگون گشـت ســـری کز سـرِ تو بیــرون شد
واژگــون مــاند دلی کـــز بــرِ تــو بیــــرون شد

شــــعلــه هـا می کشـــد از آتــش نابـاوریـش
آنـکه از دایـــره بـــاور تـــــو بیـــــرون شـــد

نــوری از مشــــرق امیـــد نتــابیـــــد بـــر او
هـر کـه از مهــر امیــــد آور تـــو بیـــرون شــد

دگـرش روشــــنی جلـــوه جانـــانه کجـــاسـت
آنـکه از حیـطه جــان پــرور تــو بیـــرون شـــد

هرکه از چشـم تو افتــاد دوچشـمش خون گشـت
بی بصـــر مانـد که از منــظر تـو بیـــرون شـــد

ورنــه از خـاک درت ســـرمه چشـــمـش کـردی
هـر که از دامــن خاکســـتـر تو بیــــرون شـــد

سرایش : 1371(مجموعه شعر خیال سیال )

 

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 9, 1398

    هرکه از چشـم تو افتــاد دوچشـمش خون گشـت
    بی بصـــر مانـد که از منــظر تـو بیـــرون شـــد

    ورنــه از خـاک درت ســـرمه چشـــمـش کـردی
    هـر که از دامــن خاکســـتـر تو بیــــرون شـــد

    👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    سلام و درود

    بنده از مشتریان پر و پاقرص اشعار زیبای شما هستم وسپاسگوی خداوند سبحان که شما را بر ما ارزانی داشت

    در پناه خدا شادکام باشید🌺

    • مریم محبوب

      اردیبهشت 10, 1398

      درود و سپاس بی پایان بر شما استاد گرامی 🌷

      باعث افتخار و مباهات است

      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 9, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏 👏 👏 👏 👏 👏
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • مریم محبوب

      اردیبهشت 10, 1398

      درود جناب فلاحی عزیز 🌷

      ممنون و سپاسگزارم 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

  3. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 9, 1398

    سلام بانو محبوب گرامی زیبا بود

    • مریم محبوب

      اردیبهشت 10, 1398

      سلام و درود بر شما جناب مقدم 🌷🌷🌷

      سپاس از مهرتان 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا