🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آخرین ایستگاه

(ثبت: 239677) خرداد 17, 1400 

 

من ریل فرسوده ای هستم
رها شده
در ایستگاهی پر ازدحام
سالها بود
با قطار عشق
از رویم می گذشتی
تا در آخرین ایستگاه
به خودت برسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا