🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرامش درون من”

(ثبت: 222092) بهمن 18, 1398 
آرامش درون من”

 

آرامش درون من”
ای سنگ روی سنگ…

بر چین چمن ز چمان
دل از نای و نی بچین
راحت که میشوم
ببرم در زمان دهر…

پرواز غنچه بین به چمن
روی غنچه کن.
م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 18, 1398

    سلام

    واج آرایی

    جناس

    ضرب المثل

    تشخیص

    عبارات زیبایی

    سرکار خانم ایزد سرشت

    پایدار باشید

    تقدیمی : 💐

    روی سنگی سنگ دیگر را نگاه
    ایستا ، آرامشی دارد نه آه

    جلبکی روییده سنگی را ببین
    مضطرب احوال دارد جان پناه

    ولی اله بایبوردی

    18 / 11 / 1398

    🍃🍃🌿🌿💐💐🌿🌿🍃🍃

  2. امیر
    در راه کاشان است و سر
    آغاخان گرم پاچه لیسی!

    پ…………

    درود بانو

  3. علی معصومی

    بهمن 19, 1398

    …بر چین چمن ز چمان
    دل از نای و نی بچین
    🌺🌸🌷🌸🌺🌸🌺🌸

  4. حامی شریبی

    بهمن 19, 1398

    درودتان باد
    گرامی 🌹🌹

  5. درود ها بانو
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا