🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزومه تاکه سیر نگاهت بکنم

(ثبت: 2111) مرداد 10, 1395 

آرزومه تاکه سیر نگاهت بکنم

 

**

 آرزومه  که سیر نگاهت بکنم

 نگاه به  اون چشمایه  ماهت  بکنم

 آرزومه که تا که باز نگاهت بکنم

 اشک  مو نثار خاک پات بکنم

**

 آرزومه تاکه سیر نگات بکنم

 تاابد ناز که گیسوهات طلایت  بکنم

 تا  ابد شونه که من زلفات بکنم

 تا ابد بوسه که خاک پات بکنم

**

 آرزومه تا که  باز صدات بکنم

 من نگاه به خنده یه لبات بکنم

 من نگاه به غنچه یه لبات بکنم

 مزمزه من عسل چشات بکنم

**

 آرزومه باتو پرواز بکنم

 آرزومه باتو آغاز بکنم

 آرزومه من کنارت بمیرم

 بودنم  باتو که آغاز بکنم

**

 آرزومه آزویه من باشی

 همه یه  بود ونبود من باشی

 همه یه هستی و نیست من باشی

همه یه مهر وجود من باشی

**

 هزار و یک ترانه

 نام ترانه: آرزومه  تاکه سیر نگاهت بکنم

 

 دفتر اول: یاد یار

 نام ترانه: آرزومه  تاکه سیر نگات بکنم

حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/5/10- بداهه- تقدیمی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود

  2. طارق خراسانی

    مرداد 11, 1395

    سلام و درود

    ترانه های شما زا دوست دارم

    دلمریزاد

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا