🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آرزوی تو

(ثبت: 5699) اسفند 25, 1396 
آرزوی تو

چراغ ذهنم به داشتنت خاموش،
آغوشم در انزوای تاریک شب
به هر دری میزند
برای عطر تنت…
“عشق”
تن نرم قاصدک است
 پوشیده از
آرزوی تو…

دنیا.ت(ماهک) ۹۶/۱۲/۲۵

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):