🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “جای من زیر پیراهن توست”

(ثبت: 268910) فروردین 21, 1403 

 

صدایت
موسیقی خواب من است.
تو را که می شنوم
خواب غلت می خورد
در بستر چشمانم
و خیالت مرا سخت در آغوش می کشد
آهنگ نفس هایت
احساس مرا به رقص *
و خنده هایت
قند در چای دلم آب می کند.
باید تو را بوسید
و نفسهایت را
گردن آویز تمام لحظه ها باید کرد.
شعر چشمان تو را باید گفت
و نیازی که درونت جاریست
زمزمه باید کرد.
“جای من زیر پیراهن توست”
دکمه های بغلت را باز کن
تنِ عریان مرا شعر بخوان.

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۲/۱۴

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا