🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 *

(ثبت: 268911) فروردین 22, 1403 

 

واژه هایم را برایت
به صف کشیده ام!
بگو آمدنت چقدر واژه می برد؟

#دنیا_تیموری
۰۲/۱۲/۱۵

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1403

    سلام و درود

    مانند همیشه زیباست

    در پناه خدا 🌹

    • دنیا تیموری

      فروردین 24, 1403

      درود و سپاس باباطارق عزیز🙏
      به مهر خواندید🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا