🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 *

(ثبت: 268912) فروردین 23, 1403 

 

و کسی نمی داند
چقدر فرصت داریم!
امروز دستم را بگیر و خاطره بساز،
برای فردایت
این جهان پر از جای خالیست.

 

#دنیا_تیموری
۰۳/۱/۹

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا