🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آزار جنسی کودکان فقر

(ثبت: 1551) خرداد 4, 1395 

در بستر نامناسبِ شهرِ شلوغ

در خانه ی دیوار، ترک خورده که نان در آن نیست

اما شده یک دیش ، بر بامش نصب

یک بچه تمایلات جنسی دارد

یک بچه که

اعتیاد دارد پدرش

یک بچه که مادرِِ ، دست فروشش ، در کمپ

یک ماه و دو روز است قرنطینه شده

این بچه

تمایلات جنسی دارد

با دست نوازشگرِ هر معتادی

تن می دهد آسان … همه جا خوارشود

با اجرت نان

روز و شب آزار شود…



در شهر [[[[[[[[[[? کسی هست ؟ ]]]] برای او گریه کند؟

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 5, 1395

    سلام و درود  حسین عزیزم

    این نوع شعر ها شعر پاک هستند

    درد را جستن

    و به درمانش  برخاستن

    از این مصیبت ها  نه تنها در جامعه ما بلکه در تمام جوامع ر ایج است.

    خوب فکر کردن و خوب فکر نکردن

    اساس همین است

    همه چیز از خانواده شروع میشود

    سپس جامعه

    در پناه خدا شاد زی……………………………………………………………….

  2. سوگند صفا

    خرداد 5, 1395

    سلااااااام و عرض ادب

    قلم تون حرف نداره

    شعرتون همیشه حرف بسیار داره برا گفتن….

    و واقعا دوست دارم حرف هاتونو که حقیقت است و بس….

    برقرار باشین

    یاحق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا